Social Items

Lawatan Ke Muzium Negara Laporan

Pada 26 Ogos 2014 kami telah mengadakan satu lawatan sambil belajar ke Muzium Negara Kuala Lumpur. Nurul Ain Bt Othman.


28 Latihan Karangan Isi Tempat Kosong Google Drive Google Drive Driving Google Apps

Tempat pertama yang kami lawati ialah Muzium Negara.

Lawatan ke muzium negara laporan. Di sana terdapat banyak bahan bersejarah. Tepat pada jam 2 petang kami menaiki bas untuk pulang ke politeknik. Pada cuti penggal yang lalu sekolah kami telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Kuala Lumpur.

Matlamat lawatan ini adalah bertujuan untuk memberi pelajar-pelajar pengetahuan yang lebih mendalam tantang sejarah awal Malaysia. Antara para pelajar yang terlibat ialah pelajar Dhk 1C seramai 37 orang. Pengenalan Pada 21 November 2013 saya telah mengikuti lawatan ke Muzium Negara bersama rakan kelas saya yang dianjurkan oleh pensyarah kami bagi mencari maklumat untuk laporan kerja kami.

Lawatan Sambil Belajar ke Muzium Negara. Rombongan ini turut diiringi oleh dua orang guru penasihat iaitu Cikgu Malik dan Cikgu Ani. Thomas Albechien Subjek.

Seramai 35 orang pelajar dan 5 orang guru pengiring mengikuti lawatan tersebut. Laporan Lawatan Ilmiah Kelas DHK 1C ke Muzium Negara Disediakan oleh. LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE MUZIUM NEGARA.

Laporan Lawatan Sambil Belajar Ke Muzium Negara PDF. Kalau sudah lupa format laporan tu rujuklah buku rujukan karangan murid-murid dan murid-murid juga boleh merujuk di laman web dengan klik di sini ya atau klik juga UPSRNET di Pembelajaran Interaktif Bahasa dalam blog cikgu ini. Setelah semua acara selesai kami mengambil gambar di hadapan muzium Negara untuk dijadikan sebagai bukti lawatan kami ke muzium Negara.

Laporan Lawatan ke Kuala Lumpur. Pada 5 Mei 2013 yang lalu seramai 35 orang pelajar daripada Persatuan SejarahSekolah Menengah Kebangsaan Bukit JalilKL telah menyertai lawatan sambil belajar ke Bangunan Parlimen di ibu negara. Puan Aini Binti Abdul Rahman Pensyarah 1.

Laporan Lawatan Sambil Belajar Ke Muzium Negara Pada 22 Mac yang laluPersatuan Sejarah SMK Pusat Bandar Puchong 1 telah mengadakan lawatan ke Muzium NegaraPara pelajar terdiri daripada 40 orang ahli persatuan dan empat orang guru penasihatTujuan lawatan tersebut adalah untuk menambahkan ilmu pengetahuan pelajar-pelajar tentang bahan-bahan. Laporan Lawatan Ke Muzium Negara Nama. Antara bahan tersebut ialah keris.

Selamat membina karangan ya murid-murid. Kami bertolak dari sekitar jam 645 pagi dan tiba di muzium pada jam 10 pagi. MPU 2163 Kelas.

Annis Hizani Bt Badrul Hisham Pada minggu lepas bertarikh 26 Ogos 2014 kelas DHK 1C daripada Jabatan Pelancongan dan Hospitaliti Politeknik Sultan Idris Shah Sabak Bernam telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Muzium Negara di Kuala Lumpur baru - baru ini. 17DHK14F1109 Pada 26 Ogos 2014 yang lalu Penasihat Pengajian Malaysia iaitu En Kazar bin Razali telah mengadakan lawatan sambal belajar di Muzium Negara Kuala Lumpur. LAPORAN LAWATAN KE MUZIUM NEGARA.

PUTERI ARRISHA BT HASAFANDEE 17DHK14F1092 LAWATAN KE MUZIUM NEGARA. Isi isi Penting Karangan Laporan Lawatan ke Muzium Negara. Para pelajar yang terlibat seramai 37 orang dan diiringi seorang pengiring.

Selain itu lawatan ini juga bertujuan mempelbagaikan kaedah pembelajaran dan dapat memupuk semangat Patriotisme dalam diri kita. Pada 26 Ogos 2014 kelas DHK1C telah mengadakan satu lawatan sambil belajar ke Muzium Negara. Scribd is the worlds largest social reading and publishing site.

DSM 91 Nama. LAPORAN LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE MUZIUM NEGARA. Lawatan ke Muzium Negara Pada minggu yang lalu saya dan rakan perpustakawan telah mengadakan satu lawatan sambil belajar yang ringkas ke Muzium negara semperna Minggu Pusat Sumber sekolah.

Kami seramai 18 orang pelajar dan 2 orang guru peniring telah bertolak pada kira-kira 9 pagi dengan bas sekolah. Inilah yang saya dapat rumuskan tentang program ini. Selepas itu kami diberi rehat dan menunggu bas untuk pulang.

Setelah kami tiba kami disambut oleh seorang pegawai yang bertugas. Tajuk hari ini ialah Laporan Lawatan ke Muzium Negara Kuala Lumpur.


Homestay Roemahkoe Destini Ku Persaraan Guru Besar Sjkc Bertam Hulu Puan Ooi S Book Cover Songs Guru


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar